Ci hè un modu per fà u cunsumu d'energia di a pompa pneumatica di rinfurzà chjuca?

A pompa d'acqua pressurizzata di l'energia hè un pistoni chjuchi è medium-sized guidatu da u gasu di bassa tensione (2-8bar) datu da parechji pistoni, chì ponu causà gas / liquid à alta pressione.Pò esse usatu per a compressione di l'aria è altri gasi, è a prissioni di output pò esse aghjustate steplessly secondu a pressione di l'aria di spinta.A pompa di rinfurzà bronchiale hè stata urdinata cum'è una pompa à azione sola è una pompa à doppia azione.U pistone di a pompa à doppia azione riduce u gasu in 2 colpi di a corsa reciproca.Quandu u travagliu in u cilindru, u pistone di travagliu in u cilindru risultati in un grande flussu di output tutale.
E caratteristiche di a pompa d'aria pneumatica sò:
Mantenimentu faciule: A pompa di rinfurzà hà pochi cumpunenti è proprietà di sigillatura, mantenimentu faciule, costu bassu è costu di mantenimentu bassu.
Comparazione di i prezzi di caratteristiche: e pompe Booster sò carattarizati da caratteristiche d'alta produzzione è prezzu bassu.
Tipu di regulazione in altezza Relativa: A pressione di output è u flussu tutale di a pompa di rinfurzà sò precisamente regulati da a valvula di regulazione di pressione chì spinge u gasu.
Aghjustate a pressione di l'aria di u sistema di trasmissione è aghjustate accuratamente a pressione di output di a pompa di pre-booster per mantene a coherenza trà a pressione di l'aria pre-boost è a pressione di output più grande.
Alta pressione di pruduzzione: a pressione di travagliu più grande di a pompa di rinfurzà di a pipeline di liquidu pò ghjunghje à 700Mpa, è a pressione di travagliu più grande di a pompa di rinfurzà di gasodu pneumatica pò ghjunghje à 300Mpa.
Materie prime d'alta qualità: una parte di e materie prime di a pompa di rinfurzà hè fatta di profili di lega d'aluminiu duru.A materia prima di pistone d'alta pressione hè una piastra d'acciaio inox.Applicazione di sigillatura bidirezionale.L'infurmazioni nantu à i lochi impurtanti ponu esse aduttati per sustanza.Pruduzzione d'alta putenza: a pompa pneumatica di rinfurzà a pipeline hè solu cumpressione d'aria 0.2-0.8Mpa.Tutti l'anelli "O", i kit di mantenimentu è i pezzi di ricambio di e pompe di a listessa serie ponu esse rimpiazzati l'una cù l'altru, riducendu assai i costi di mantenimentu.A pompa booster di pipa di pressione ùn hà micca bisognu di lubricazione.deve.
Facile d'utilizà: A pompa di rinfurzà varia da una semplice operazione manuale à un funziunamentu attuale cumplettamente automaticu.A pompa di booster hè adattata per una varietà di scopi principali è hè facilmente cumpatibile cù e facilità di supportu di u software di u cliente.I mutori di gas di a maiò parte di e pompe in a listessa serie sò intercambiabili.
Test di pressione automatica: A pompa di rinfurzà pò ricuperà rapidamente durante u travagliu.Quandu a pressione di output hè vicinu à u valore di pressione stabilitu, a vitezza reciproca di a pompa diminuisce finu à chì ferma.E sottu a pressione quì, u cunsumu d'energia hè assai chjucu, ùn ci hè micca generazioni di calore, è ùn ci hè micca un muvimentu di cumpunenti.Dopu chì a pressione equalizes è si sbarazza di a pompa booster, cumencia à travaglià automaticamente.Diverse valvole pneumatiche: cumpressione d'aria, nitrogenu, vapore d'acqua, etc.5566


Tempu di Postu: Dec-22-2021